Novým marketingovým ředitelem producenta stravenek Sodexo Benefity se stal Štěpán Tůma. Ve funkci střídá Klaudii Tóthovou. Tůmovým hlavním úkolem bude řízení portfolia a digitální transformace produktů, zejména pak elektronické stravenky Gastro Pass Card, kterou letos uvádí Sodexo na trh.
Tůma do Sodexa přišel od mobilního operátora Vodafone, kde byl marketingovým ředitelem pro firemní zákazníky. Dřív pracoval ve společnostech RWE a T-Mobile.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden