Do čela marketingu firmy BSC (Banking Software Company), která poskytuje softwarové aplikace pro banky a finanční instituce, nastoupila Zuzana Lhotáková. V minulosti pracovala pro GE Money Bank (nyní Moneta) či Douwe Egberts, posledních sedm let strávila ve vedení SAS Institute, kde pomáhala stavět lokální tým a podílela se na projektu Česko v datech, posléze vedla globální marketingový tým působící na čtyřech kontinentech.
V BSC se Lhotáková zaměří na kompletní restart marketingových aktivit. „Otevíráme nové obchodní příležitosti, a to především na zahraničních trzích. Současně posilujeme tým, implementujeme nové interní systémy a měníme procesy, abychom mohli realizovat kampaně a primárně skrze digitální kanály budovat povědomí o značce. Naším prvním cílem expanze je území Středního východu a soustředit se budeme především na oblast digitální transformace bank. Součástí plánu je i vybudování partnerské sítě,“ říká. „S propagací našich produktů a pozicováním v mnohých ohledech teprve začínáme,“ dodává.