Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Marketing softwarehousu BSC vede Lhotáková

Zuzana Lhotáková

Zuzana Lhotáková

Do čela marketingu firmy BSC (Banking Software Company), která poskytuje softwarové aplikace pro banky a finanční instituce, nastoupila Zuzana Lhotáková. V minulosti pracovala pro GE Money Bank (nyní Moneta) či Douwe Egberts, posledních sedm let strávila ve vedení SAS Institute, kde pomáhala stavět lokální tým a podílela se na projektu Česko v datech, posléze vedla globální marketingový tým působící na čtyřech kontinentech.

V BSC se Lhotáková zaměří na kompletní restart marketingových aktivit. „Otevíráme nové obchodní příležitosti, a to především na zahraničních trzích. Současně posilujeme tým, implementujeme nové interní systémy a měníme procesy, abychom mohli realizovat kampaně a primárně skrze digitální kanály budovat povědomí o značce. Naším prvním cílem expanze je území Středního východu a soustředit se budeme především na oblast digitální transformace bank. Součástí plánu je i vybudování partnerské sítě,“ říká. „S propagací našich produktů a pozicováním v mnohých ohledech teprve začínáme,“ dodává.