Marketing Srovnejto nově řídí Matějovič, ze Škody

Josef Matějovič přichází k finančním produktům po sedmi letech působení ve Škodě Auto.

Josef Matějovič

Josef Matějovič

Na pozici marketingového ředitele skupiny Srovnejto nastoupil Josef Matějovič. V pozici head of marketing dostává na starost celý komunikační tým, s nímž nyní plánuje a nastavuje brandové a komunikační strategie včetně interní a externí komunikace. Přichází po sedmi letech práce pro Škoda Auto. Tam spoluzaložil a vedl celosvětový projekt We Love Cycling, který dnes běží v 16 zemích světa. Coby bývalý vrcholový basketbalista a vícenásobný absolvent cyklistického závodu L’Étape de Tour tak se svým týmem za kampaněmi stál zaměřenými na bezpečnost silničního provozu, podporu Tour de France a mistrovství světa v hokeji či motosportu. 

Skupina Srovnejto, jejímž vlastníkem je německý mediální dům Bauer Media Group, se zaměřuje na pojištění, mobilní i datové tarify, energie a osobní finance. Její služby používají víc než 3 miliony uživatelů, kteří prostřednictvím webů Srovnejto.cz, ePojisteni.cz, Tarifomat.cz a Pujcky.cz nakupují na internetu. Pro skupinu pracuje přes 300 zaměstnanců v Praze, Brně, Ústí nad Labem a slovenské Bratislavě.