
Josef Matějovič
Na pozici marketingového ředitele skupiny Srovnejto nastoupil Josef Matějovič. V pozici head of marketing dostává na starost celý komunikační tým, s nímž nyní plánuje a nastavuje brandové a komunikační strategie včetně interní a externí komunikace. Přichází po sedmi letech práce pro Škoda Auto. Tam spoluzaložil a vedl celosvětový projekt We Love Cycling, který dnes běží v 16 zemích světa. Coby bývalý vrcholový basketbalista a vícenásobný absolvent cyklistického závodu L’Étape de Tour tak se svým týmem za kampaněmi stál zaměřenými na bezpečnost silničního provozu, podporu Tour de France a mistrovství světa v hokeji či motosportu.
Skupina Srovnejto, jejímž vlastníkem je německý mediální dům Bauer Media Group, se zaměřuje na pojištění, mobilní i datové tarify, energie a osobní finance. Její služby používají víc než 3 miliony uživatelů, kteří prostřednictvím webů Srovnejto.cz, ePojisteni.cz, Tarifomat.cz a Pujcky.cz nakupují na internetu. Pro skupinu pracuje přes 300 zaměstnanců v Praze, Brně, Ústí nad Labem a slovenské Bratislavě.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
