Novou marketingovou ředitelkou Pivovarů Staropramen s odpovědností za český i slovenský trh se stala Vladimíra Formánková. Obsazuje pozici, již do letošního února zastával Zdeněk Prajs, který v současnosti pracuje jako customer marketingový manažer potravinového výrobce Mars. Jmenování Formánkové přichází zhruba půl roku poté, co se novým generálním ředitelem Pivovarů Staropramen stal Petr Kovařík.
Formánková přichází do Pivovarů Staropramen od výrobce lihovin Diageo, kde působila přes čtrnáct let na klíčových marketingových pozicích v řadě evropských zemí a regionů. Naposledy působila jako ředitelka marketingu a inovací pro střední a východní Evropu a podílela se v tomto regionu na budování značek Johnnie Walker, Captain Morgan a Baileys. Svou kariéru zahájila v reklamní agentuře McCann-Erickson Praha, poté působila jako account group directorka a ředitelka strategického plánování agentury Ark Thompson Advertising.