Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketing Staropramenu řídí Prajs

Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen Zdeněk Prajs. Přechází z pozice ředitele oddělení Commercial Excellence, vytvořeného za účelem sjednocení a rozvoje všech aktivit firmy podporujících obchod napříč obchodními kanály maloobchodu i gastronomie.

Zdeněk Prajs

Zdeněk Prajs

Střídá Dimo Dimova, který se po dvouletém působení v Česku přesunul na pozici marketingového ředitele pivovaru Apatin v Srbsku, který je rovněž součástí skupiny Molson Coors.

Prajs začínal v Pivovarech Staropramen před deseti lety v oddělení marketingu na pozici marketingového analytika, později pracoval jako manažer značky Staropramen a manažer prémiových značek firmy. Před svým odchodem na pozici ředitele společnosti Staropramen Slovakia v roce 2011 vedl oddělení trade marketingu zaměřené na rozvoj segmentu gastronomie.