
Filip Štroch
Do českého technologického startupu Disivo nastupuje na pozici head of marketing Filip Štroch. Ten v roce 2013 začínal jako mediální konzultant v Media Marketing Services, od roku 2016 je marketingovým ředitelem digitální agentury Fistro. Disivo je nástroj pro optimalizaci a automatizaci cenotvorby pro střední a větší e-shopy. Do dvou let chce rozšířit tým na 30 lidí a získat trvalou přítomnost v zahraničí. S plánem expanze a rozšiřování týmu má pomoct i desetimilionová investice, na kterou se složili fond Nation 1 a investoři Martin Rozhoň , zakladatel skupiny internetových obchodů Vivantis, a Kamil Levinský, bývalý manažer Českých Radiokomunikací.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
