Marketing studia Bohemia Interactive řídí Osoha

Štěpán Osoha v čele marketingu chce zvýšit povědomí o studiu a posílit employer branding.

Štěpán Osoha

Štěpán Osoha

Největší české herní studio Bohemia Interactive posiluje komunikační aktivity na globálním i tuzemském trhu. Do čela marketingu studia nově usedl Štěpán Osoha a na pozici manažera pro digitální komunikaci přišel Martin Baar.

Osoha je absolventem Vysoké školy ekonomické se zaměřením na mezinárodní obchod a marketing. Ve kariéře si prošel v podstatě všemi pozicemi v digitálním marketingu. Přes 10 let působil v agenturním prostředí, naposled v agentuře Blueberry (nyní Bootiq Creative). 

V Bohemia Interactive má za úkol restrukturalizovat marketingový tým, zefektivnit interní procesy, blíž propojit týmy marketingu a vývoje a vylepšit komunikaci studia směrem k herní komunitě. Zejména v Česku chce studio profilovat coby špičkového zaměstnavatele.

Martin Baar

Martin Baar

Baar vystudoval Fakultu multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Vrací se po intermezzu v síťové online mediální agentuře Adexpres ze skupiny Dentsu, kde měl na starosti přípravu online kampaní a mediální plánování pro O2. V Bohemia Interactive má zodpovídat za správu a rozpočty globálních i lokálních online kampaní a za další zlepšování úrovně a efektivity digitálního marketingu studia.