Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Marketing T-Mobile povede František Mala ze slovenského Telekomu

Nahradí Petra Dvořáka, který z firmy odejde ke konci října. Dnes to oznámil T-Mobile.

  • ČTK
  • 13. 10. 2011 13:40
František Mala. Foto: T-Mobile

František Mala. Foto: T-Mobile

Novým ředitelem úseku marketingu T-Mobile v ČR bude od listopadu dosavadní šéf divize strategie prodejních kanálů Slovak Telekomu šestatřicetiletý František Mala. Nahradí Petra Dvořáka, který z firmy odejde ke konci října. Dnes to oznámil T-Mobile.

Mala působí u sesterské firmy na Slovensku od roku 2000. Čtyři roky se věnoval řízení segmentu nefiremních zákazníků v T-Mobile Slovensko. Po integraci Slovak Telekomu a T-Mobile Slovensko měl posléze na starosti řízení divize služeb zákazníkům Slovak Telekomu. Před nástupem do skupiny Deutsche Telekom pracoval mimo jiné ve společnosti PricewaterhouseCoopers či Coopers & Lybrand.

Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996. K letošnímu 30. červnu firma patřící do skupiny Deutsche Telekom obsluhovala víc než 5,4 milionu mobilních zákazníků.