Platforma pro poskytování terapie online Terap.io posiluje své marketingové aktivity. Na pozici ředitelky marketingu přichází Ania Cingrošová, bude mít na starosti komunikační strategii platformy. PR aktivity obstará externě se svým týmem PR konzultant Martin Eckstein. Cingrošová dosud působila v Twistu, kde zodpovídala za komunikační strategii a kreativní tým. Před tím pracovala několik let v marketingu e-shopu Zoot. „S terapií mám sama několikaletou pozitivní osobní zkušenost, pomohla mi předejít vyhoření ze zaměstnání a spontánně ji od té doby všem doporučuji, takže mi práce pro Terap.io přijde přirozená,“ řekla.
„Díky letošní investici fondu Miton můžeme zároveň investovat do vývoje produktu i do podpory marketingové komunikace a CRM. Vánoční kampaň tedy máme postavenou na produktové novince, tedy možnosti věnovat pod stromeček dárkový poukaz na sezení s terapeutem,“ uvedl Chadi El-Moussawi, který společně s Janem Sasínkem a také s psychoterapeutkou Olgou Kunertovou platformu založil. Na Terap.io každý měsíc proběhne kolem 300 online sezení s terapeuty. Každý měsíc přibude přes 100 nových klientů, oproti létu se tak zájem ztrojnásobil. Aktuálně na platformě působí 15 terapeutů, do konce roku jich má přibýt dalších 10.