Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Marketing Unipetrolu převzal Kosmowski

Jakub Kosmowski

Jakub Kosmowski

Novým ředitelem úseku marketingu skupiny Unipetrol se nově stal Jakub Kosmowski. Vystřídal tak Aleksandru Skalskou. V oblasti marketingu Kosmowski pracuje 13 let. V roce 2010 založil v Krakově marketingové a grafické JFK Studio. V letech 2016 až 2017 působil jako marketingový manažer v krakovské pobočce Mercedes-Benz. „Mým cílem je intenzivní koordinace marketingových aktivit všech dceřiných společností naší skupiny a profilace všech značek mimo jiné s ohledem na to, že dosavadní většinový vlastník Unipetrolu, polský petrochemický gigant PKN Orlen, se nyní stává jeho stoprocentním vlastníkem,“ uvedl Kosmowski.

Marketingový úsek zastřešuje marketingové aktivity na úrovni celé skupiny Unipetrol v oblasti velkoobchodu i maloobchodu. Patří sem propagace velkoobchodních značek Spolana, Liten, Mosten, Spolsan a Chezacarb či maloobchodních značek Benzina, Verva, Efecta, Stop Cafe, Paramo, Mogul.