Na pozici marketingového ředitele srovnávacího portálu Ušetřeno.cz nastoupil David Arzt. Přichází z e-shopu Internet Mall, kde měl od jara 2015 na starost marketingovou strategii v šesti zemích regionu střední a východní Evropy i nedávnou akvizici skupiny společností Rockaway. Předtím dělal marketing pro Huawei, Motorola, Samsung či AAA Auto.
V Ušetřeno.cz nahradí dosavadního šéfa marketingu Jakuba Mandáta, který se posune na pozici chief innovation officer. Jeho novým úkolem bude monitorovat fungování firmy z globálního pohledu, navrhovat a zavádět inovativní technologie a postupy a dohlížet na efektivitu procesů napříč celou firmou.
„Naším cílem je upevnit současnou pozici jedničky v oblasti srovnávání cen dodavatelů energií a zprostředkování změn dodavatelů energií pro koncové odběratele. Zároveň hodláme získat i místo jedničky v oblastech srovnávání nabídek mobilních operátorů i srovnávání široké škály finančních produktů a služeb na českém trhu,“ přibližuje Jakub Zamrazil, generální ředitel Ušetřeno.cz.