Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Marketing ČD Telematiky povede nově Hudák

Peter Hudák střídá Miloše Mastníka ve funkci šéfa obchodu a marketingu ČD Telematika.

Peter Hudák

Peter Hudák

Obchodním a marketingovým ředitelem poskytovatele velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatele optických infrastruktur ČD Telematika se stal Peter Hudák. Ve funkci nahradil Miloše Mastníka, který se po dvou letech z ČD Telematika odchází.

Hudák, který v ČD Telematika od loňského jara zastával pozici vedoucího podpory prodeje, bude mít v nové funkci na starosti řízení obchodních aktivit firmy a její zviditelnění na informačně-technologickém trhu.

V segmentu telekomunikací se Hudák pohybuje dvě desetiletí. Řadu let působil na různých manažerských pozicích v rámci skupiny GTS, na lokální i regionální úrovni. Do GTS přišel díky fúzi se společností Nextra, kde zastával pozici manažera nepřímého prodeje. Kariéru odstartoval u telekomunikačního operátora Eurotel (dnes O2).