Marketing ve skupině Outdoor Concept zajistí Petr Soška a Martin Brixí

Distributor outdoor vybavení rozdělil marketing na dvě části, pro retail a pro velkoobchod.

Skupina Outdoor Concept, do které patří značky Rock Point, Hannah nebo Rafiki, přistoupila k organizační změně: v marketingovém týmu vznikají dvě divizie – maloobchodní a velkoobchodní. Firma tak chce reagovat na dynamický rozvoj retailu a zejména e-commerce, které patří k jejím strategickým oblastem. S tímto záměrem jsou spojené také personální změny ve vedoucích pozicích marketingu. Do vedení dvou nových divizí nastupují Petr SoškaMartin Brixí. „V rámci obou celků samozřejmě zachováváme úzkou spolupráci a využijeme jejich všestranné dlouhodobé zkušenosti, nicméně naším záměrem je, aby všechny klíčové značky skupiny dostaly svůj prostor a mohly se plně soustředit na své cíle, potřeby a strategie,“ vysvětluje personální ředitel Outdoor Concept Martin Kalaš.

Petr Soška

Petr Soška

Petr Soška se stal ředitelem marketingu Outdoor Concept, se zodpovědností za značky Hannah a Rafiki na českém i zahraničním trhu. Jeho divize bude mít na starosti také trade marketing všech distribučních kanálů včetně exportu. Soška dřív pracoval jako creative director a strategic consultant v agentuře Etnetera Motion. Je také spoluzakladatelem značky Singltrek.

Martin Brixí

Martin Brixí

Brixí se stal ředitelem marketingu maloobchodní sítě Rock Point. Hlavní část kariéry působil v Tchibu, kde měl nejdříve na starost výkonnostní marketing v oddělení e-commerce a později naopak ostatní digitální aktivity a CRM. Je spoluzakladatelem obsahové platformy TchiboBlog.cz a také NaHoru.tv.  Posledních šest let se na volné noze věnoval consultingu převážně v oblastech digitálního marketingu, CRM a e-commerce.