Skupina Outdoor Concept, do které patří značky Rock Point, Hannah nebo Rafiki, přistoupila k organizační změně: v marketingovém týmu vznikají dvě divizie – maloobchodní a velkoobchodní. Firma tak chce reagovat na dynamický rozvoj retailu a zejména e-commerce, které patří k jejím strategickým oblastem. S tímto záměrem jsou spojené také personální změny ve vedoucích pozicích marketingu. Do vedení dvou nových divizí nastupují Petr Soška a Martin Brixí. „V rámci obou celků samozřejmě zachováváme úzkou spolupráci a využijeme jejich všestranné dlouhodobé zkušenosti, nicméně naším záměrem je, aby všechny klíčové značky skupiny dostaly svůj prostor a mohly se plně soustředit na své cíle, potřeby a strategie,“ vysvětluje personální ředitel Outdoor Concept Martin Kalaš.

Petr Soška
Petr Soška se stal ředitelem marketingu Outdoor Concept, se zodpovědností za značky Hannah a Rafiki na českém i zahraničním trhu. Jeho divize bude mít na starosti také trade marketing všech distribučních kanálů včetně exportu. Soška dřív pracoval jako creative director a strategic consultant v agentuře Etnetera Motion. Je také spoluzakladatelem značky Singltrek.

Martin Brixí
Brixí se stal ředitelem marketingu maloobchodní sítě Rock Point. Hlavní část kariéry působil v Tchibu, kde měl nejdříve na starost výkonnostní marketing v oddělení e-commerce a později naopak ostatní digitální aktivity a CRM. Je spoluzakladatelem obsahové platformy TchiboBlog.cz a také NaHoru.tv. Posledních šest let se na volné noze věnoval consultingu převážně v oblastech digitálního marketingu, CRM a e-commerce.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
