Marketing výrobce kol Bike Fun bude řídit Hájek

Tomáš Hájek nastupuje do kopřivnické firmy po 20 letech v Procter & Gamble a Danone.

Tomáš Hájek

Tomáš Hájek

Produktové a marketingové oddělení Bike Fun International (BFI), největšího českého výrobce jízdních kol, bude nově řídit Tomáš Hájek. V kopřivnické firmě, která vyrábí vlastní značky kol a elektrokol Superior, Rock Machine a Frappé a také dodává pro zahraniční značky, bude Hájkovým úkolem její značky posílit, podpořit jejich interní vývoj a zajistit jejich prodej na nových trzích. Má se soustředit i na dynamický rozvoj elektromobility.

Nastupuje po víc než 20 letech angažmá v globálních rychloobrátkových firmách. V Procter & Gamble působil v marketingovém a obchodním oddělení ve střední Evropě a v Severní Americe. V Danone měl na starosti marketing na Blízkém východě, byl výkonným ředitelem severozápadní divize v Rusku a firmu opouštěl po téměř tříletém angažmá v Paříži v roli ředitele globálních brandů a jejich inovativních strategií.

Firmu Bike Fun International od konce loňska vlastní společnost ConsilTech z českého rodinného holdingu Consillium Tomáše Němce. Do portfolia holdingu patří i rakouská značka lyží Kästle, české značky Sporten a Artis nebo distributor sportovního zboží světových značek Levelsport Koncept.