Marketing Woltu v Česku nově řídí Jindřich Holiš

Jindřich Holiš v čele marketingu kurýrní služby střídá Daniela Blažka, ten ve firmě zůstává.

Jindřich Holiš

Jindřich Holiš

Novým marketingovým manažerem kurýrní služby Wolt pro Česko se stává Jindřich Holiš. Ve firmě pracuje skoro čtyři roky a pozici přebírá po Danielu Blažkovi, který ve Woltu na zkrácený úvazek pracuje dál a teď se má věnovat vybraným projektům, především partnerskému marketingu a monetizaci prostoru v aplikaci. Holišovým cílem bude především marketingová podpora rozšiřujících se služeb, kam patří rozvoz jídla a dalšího zboží, nová služba Wolt Drive, věrnostní program Wolt+, firemní program Wolt at Work nebo spolupráce se sesterskou společností Wolt Market. Původně finský Wolt je nyní v Česku dostupný v 21 městech.