Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Marketing Wüstenrotu řídí Pokluda z mBank

Michal Pokluda

Michal Pokluda

Na pozici ředitele úseku Produkt, marketing a podpora prodeje finanční skupiny Wüstenrot nastupuje k 16. červenci Michal Pokluda. „Chci se zaměřit zejména na transformaci útvarů a produktů. Zároveň je před námi velká výzva v podobě vytyčeného cíle do tří let zdvojnásobit tržní podíly v hlavních produktových kategoriích. Proto budeme klást důraz především na efektivitu a jednoduchost. A to nejen z pohledu klientů, ale i finančních poradců,“ uvedl.

Pokluda do Wüstenrotu přichází z mBank, kde od roku 2013 zastával pozici head of business development, produktů a marketingu. V posledních třech letech byl hlavním architektem produktového portfolia mBank – za jeho působení v této roli se podařilo ztrojnásobit produkci spotřebitelských úvěrů a počet klientů dosáhl téměř milionu.

Před nástupem do mBank působil Pokluda v ČSOB, Citibank a v eBance, kde začínal. Vystudoval obor Finance a bankovnictví na Vysoké škole ekonomické v Praze, posléze získal titul MBA na University of Pittsburgh, Katz Graduate School of Business v USA. V zahraničí sbíral část praktických zkušeností, pracoval třeba v bankovním sektoru v americkém Minneapolis v Minnesotě.