Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Marketing Zonky v Česku přebírá Sladovník

Jan Sladovník

Jan Sladovník

Do marketingového týmu poskytovatele půjček Zonky nastupuje Jan Sladovník, který přebírá marketing značky na českém trhu po Jakubu Strýčkovi. Ten marketing Zonky řídil dva roky a teď se přesouvá do role, kdy bude řídit rozvoj značky v Evropě. „V současnosti hledáme příležitosti na několika trzích najednou a zjišťujeme kulturní a legislativní rozdíly, aby naše případné směřování bylo co nejefektivnější,“ říká marketingový ředitel Zonky Strýček. Ten se se Sladovníkem pracovně potkal v televizi Nova a potom v mediální skupině Mafra. V Mafře byl Strýček marketingovým ředitelem a Sladovník se staral o marketing digitálních produktů. Služba Zonky je na trhu čtyři roky, dosud nasbírala 70.000 zákazníků. Spadá pod Home Credit skupiny PPF.