Do marketingového týmu poskytovatele půjček Zonky nastupuje Jan Sladovník, který přebírá marketing značky na českém trhu po Jakubu Strýčkovi. Ten marketing Zonky řídil dva roky a teď se přesouvá do role, kdy bude řídit rozvoj značky v Evropě. „V současnosti hledáme příležitosti na několika trzích najednou a zjišťujeme kulturní a legislativní rozdíly, aby naše případné směřování bylo co nejefektivnější,“ říká marketingový ředitel Zonky Strýček. Ten se se Sladovníkem pracovně potkal v televizi Nova a potom v mediální skupině Mafra. V Mafře byl Strýček marketingovým ředitelem a Sladovník se staral o marketing digitálních produktů. Služba Zonky je na trhu čtyři roky, dosud nasbírala 70.000 zákazníků. Spadá pod Home Credit skupiny PPF.
Marketing Zonky v Česku přebírá Sladovník
Co nabídne Warner TV a nový Max
První ročník nové soutěže
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Pokud jste nestihli přes týden
Dva ze tří kandidátů nepřišli