
Jakub Strýček
Marketing fintech startupu Zonky, spjatého se splátkovou společnosti Home Credit, je od července nově Jakub Strýček. Přišel z mediálního domu Mafra, kde od října 2014 vedl marketing. Společně se Strýčkem přišla do Zonky Michaela Brodecká, která dostala na starost PR a marketingový obsah startupu. Brodecká od loňského října dělala v konzultační firmě Acomware, vlastněné Mafrou. V Mafře pod Strýčkovým vedením pracovala na launchi videowebu Playtvák.cz. Zonky přitom dál využívá komunikačního servisu agentury McShakespeare.
Značka Zonky zprostředkovává půjčky mezi lidmi, profiluje se jako levnější a efektivnější alternativa k bankovním půjčkám. V srpnu chce už pod novým týmem odstartovat novou kampaň, zaměřenou víc na online a na získávání nových klientů.
„Chceme v kampani výrazně méně vysvětlovat službu jako esenci sdílené ekonomiky a o to víc se soustředit na konkrétní USP, které plynou z toho, jak služba funguje. Teď je pro nás zásadní optimalizovat mediální mix. Jsme internetová platforma - chceme komunikovat primárně online,“ přibližuje nový šéf marketingu Strýček. V obsahovém marketingu hodlá Zonky dál využívat příběhů svých zákazníků, přitom zachovávat jejich anonymitu.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
