Marketing Zonky vede Strýček z Mafry

Jakub Strýček

Jakub Strýček

Marketing fintech startupu Zonky, spjatého se splátkovou společnosti Home Credit, je od července nově Jakub Strýček. Přišel z mediálního domu Mafra, kde od října 2014 vedl marketing. Společně se Strýčkem přišla do Zonky Michaela Brodecká, která dostala na starost PR a marketingový obsah startupu. Brodecká od loňského října dělala v konzultační firmě Acomware, vlastněné Mafrou. V Mafře pod Strýčkovým vedením pracovala na launchi videowebu Playtvák.cz. Zonky přitom dál využívá komunikačního servisu agentury McShakespeare.

Značka Zonky zprostředkovává půjčky mezi lidmi, profiluje se jako levnější a efektivnější alternativa k bankovním půjčkám. V srpnu chce už pod novým týmem odstartovat novou kampaň, zaměřenou víc na online a na získávání nových klientů.

„Chceme v kampani výrazně méně vysvětlovat službu jako esenci sdílené ekonomiky a o to víc se soustředit na konkrétní USP, které plynou z toho, jak služba funguje. Teď je pro nás zásadní optimalizovat mediální mix. Jsme internetová platforma - chceme komunikovat primárně online,“ přibližuje nový šéf marketingu Strýček. V obsahovém marketingu hodlá Zonky dál využívat příběhů svých zákazníků, přitom zachovávat jejich anonymitu.