Nový creative director přišel z Triadu
Agentura Story tlrs nabírá nový kreativní směr pod taktovkou Rada Jankoviče
Přijďte ve čtvrtek 21. března
Rozdáváme ceny firemním podcastům!
Internetová televize míří na vysílač
Na Klatovsku vznikne nový televizní multiplex, bude v něm vysílat Filmpro
Sledujte nový rozhovor
„Média končí.“ Malecký a Douša o tom, jak v Česku vznikly zpravodajské pouště
Kde a co nejraději posloucháme
Průzkum: většina českých posluchačů preferuje podcasty do půl hodiny
Poslechněte si debatu
Búřil, Hynčica, Novák: Potřebují mediální měření v Česku evoluci, nebo revoluci?
Další přestupy z Nielsen Admosphere
Výzkum v ResSolution Group vede Katarína Varju, klientský servis Jakub Fulín
Integrace do Nielsenu završena
Michal Jordan opouští Nielsen Admosphere, Tereza Šimečková se stahuje z vedení
Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere
Tomáš Hynčica přechází do čela své výzkumné agentury ResSolution Group
Čerstvá data z monitoringu reklamy
Reklamní příjmy letos stále vykazují dvouciferný růst
Čerstvá data z monitoringu reklamy
Růst reklamních příjmů letos vykazuje televize, rádio, tisk i out-of-home
Kontrakt na roky 2023 až 2027 podepsán
Televizní sledovanost bude dalších pět let měřit opět Nielsen Admosphere
Čerstvá data z monitoringu reklamy
Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje
Výroční žebříček Kantar BrandZ
Apple podle žebříčku Kantaru potvrzuje status nejcennější značky na světě
Čerstvá data z monitoringu reklamy
Reklamní investice letos rostou o desítky procent
Nové nástroje od výzkumných agentur