
Nová éra na Kavčích horách
Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

"Enfant terrible" českého internetu
Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Sledujte nový rozhovor
Petr Topinka: Zavedli jsme politický marketing jako novou kategorii

Integrace do Nielsenu završena
Michal Jordan opouští Nielsen Admosphere, Tereza Šimečková se stahuje z vedení

Po 15 letech opustil Nielsen Admosphere
Tomáš Hynčica přechází do čela své výzkumné agentury Ressolution Group

Čerstvá data z monitoringu reklamy
Reklamní příjmy letos stále vykazují dvouciferný růst

Čerstvá data z monitoringu reklamy
Růst reklamních příjmů letos vykazuje televize, rádio, tisk i out-of-home

Kontrakt na roky 2023 až 2027 podepsán
Televizní sledovanost bude dalších pět let měřit opět Nielsen Admosphere

Čerstvá data z monitoringu reklamy
Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Výroční žebříček Kantar BrandZ
Apple podle žebříčku Kantaru potvrzuje status nejcennější značky na světě

Čerstvá data z monitoringu reklamy
Reklamní investice letos rostou o desítky procent

Nové nástroje od výzkumných agentur
DataRohlík, Čenda, Povídám si. Pandemie urychlila proměnu výzkumného trhu

Transakce za 16 miliard dolarů
Globální výzkumná firma Nielsen mění majitele

Výroční čísla monitoringu reklamy