Dva ze tří kandidátů nepřišli
Rada Českého rozhlasu je sice kompletní, ale stále nezvolila místopředsedu
Změna po jednom a tři čtvrtě roku
Billa mění ředitele, vedení se ujímá Marek Doležal. Přichází ze Slovenska
Transakce za 16 miliard dolarů
Globální výzkumná firma Nielsen mění majitele
Výroční čísla monitoringu reklamy
Hrubé reklamní investice do médií v Česku loni vzrostly o 8 %
Infomore.cz přechází pod CEDMO
Web Václava Moravce pro boj s infodemií pokračuje i po skončení grantu
Inzertní trh se zotavuje
Reklamní investice letos meziročně rostou o desítky procent
Půl roku od startu už jen za peníze
Newsletter o podcastech Z doslechu přechází na předplatné
Spor o označení "fake news"
Soud: Monitora se musí omluvit webu EuroZprávy za označení „dezinformační“
Monitoring reklamních investic