Marketingová agentura Promolab nově dělá i PR

Nové oddělení tři roky existující agentury bude jako PR manager řídit Veronika Vénosová.

Evgenia Klochay a Veronika Vénosová

Šéfka agentury Promolab Evgenia Klochay s PR manažerkou Veronikou Vénosovou

Marketingová agentura Promolab, která má na starosti produkci módních kampaní pro Zoot nebo Bibloo či marketingově zastupuje zápasníka MMA Davida Kozmu, nově spouští vlastní PR oddělení. Doplňuje tak své marketingové služby o poslední chybějící článek pro zajištění 360° marketingové komunikace. Agentura se hodlá zaměřovat na klienty hlavně z oblasti módy, kosmetiky, gastra, elektroniky či na samotné byznysové PR.

Nové oddělení řídí Veronika Vénosová. Ta má za sebou víc než pětiletou práci jako PR manažerka pro módní skupinu Literix Group zastřešující značky jako Dolce & Gabbana, Salvatore Ferragamo, Brunello Cucinelli, Hogan nebo Red Valentino či pro značky parfémů společnost Coty. V Promolabu mimo jiné působí jako šéfredaktorka magazínu DailyStyle.cz, který je prvotním projektem zakladatelky agentury Evgenie Klochay. Internetový magazín si letos připomíná 10 let fungování.

„Doplnění našich služeb o PR vnímáme jako pozitivní posun vpřed, který pomůže našim stávajícím i potenciálním budoucím klientům se splněním jejich krátkodobých i dlouhodobých cílů. Uzavíráme pomyslnou kapitolu a vydáváme se vstříc novým zítřkům, které nás už brzy čekají v našem novém sídle v prostorách rezidence Harfistka,“ uvádí zakladatelka a šéfka agentury Promolab Evgenia Klochay.