Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Marketingovou komunikaci E.onu řídí Brych

Tomáš Brych

Tomáš Brych

Dodavatel energií E.on hlásí hned tři personální změny v českém vedení. Nově vzniklý tým marketingové komunikace povede Tomáš Brych. Jednotné oddělení tuzemské marketingové komunikace německé energetické skupiny vzniklo spojením stávajících marketingových útvarů v E.on Energie, E.on Česká republika a části koncernové komunikace. Brych bude mít na starost nadlinkovou a podlinkovou komunikaci, eventy, sponzoring a CSR, komunikaci na sociálních sítích a interní komunikaci. V oblasti marketingu se pohybuje přes dvacet let, naposled vedl marketingovou komunikaci Air Bank, předtím ČSOB, má zkušenosti s řízením značky mobilního operátora T-Mobile.

Novým provozním ředitelem E.onu se stal Tomáš Běhounek a rozvoji trhu nově šéfuje Jana Hrabětová, má za úkol hlavně rozvoj a řízení projektů v oblasti zákaznické zkušenosti.