Marketingovou komunikaci Toyoty vede Zuzana Papežová

Papežová nahradila Petra Koreckého, který se ve firmě přesunul do oddělení prodeje.

Zuzana Papežová

Zuzana Papežová

Šéfkou národního týmu marketingové komunikace Toyota Česká republika se stala Zuzana Papežová. Ve své nové pozici head of marketing communication je plně odpovědná za vytváření a realizaci komunikačně-marketingových strategií, řízení interního a externího týmu a posilování povědomí o značce mezi českými zákazníky. Ve funkci nahradila Petra Koreckého, který se přesunul v rámci firmy do oddělení prodeje. Ředitelem produktu a marketingu je od listopadu 2020 Michal Velička

Papežová v českém zastoupení Toyoty pracuje sedm let, které strávila v oddělení produktu a marketingu. Podílela na produkci lokálního audio a video obsahu a spolupracovala s agenturami. Před Toyotou působila rok jako marketingová manažerka e-shopu s jídlem Kolonial.cz, který se posléze spojil s jedním z největších online supermarketů Košík.cz. Svou profesní kariéru začala v agentuře AMI Communications na pozici marketingové specialistky.

Působí i v akademické sféře, od roku 2018 přednáší marketingovou komunikaci se zaměřením na vedení a obchodní výsledky firmy na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde vystudovala obory mezinárodní obchod a komerční komunikace zakončené inženýrským, potažmo bakalářským titulem. Součástí spolupráce s univerzitou je soutěž Masters of Marketing, kde jsou oceňováni nejlepší studenti. Na Business Institutu v Praze získala titul MBA v oboru marketingové a mediální komunikace.