
Zuzana Papežová
Šéfkou národního týmu marketingové komunikace Toyota Česká republika se stala Zuzana Papežová. Ve své nové pozici head of marketing communication je plně odpovědná za vytváření a realizaci komunikačně-marketingových strategií, řízení interního a externího týmu a posilování povědomí o značce mezi českými zákazníky. Ve funkci nahradila Petra Koreckého, který se přesunul v rámci firmy do oddělení prodeje. Ředitelem produktu a marketingu je od listopadu 2020 Michal Velička.
Papežová v českém zastoupení Toyoty pracuje sedm let, které strávila v oddělení produktu a marketingu. Podílela na produkci lokálního audio a video obsahu a spolupracovala s agenturami. Před Toyotou působila rok jako marketingová manažerka e-shopu s jídlem Kolonial.cz, který se posléze spojil s jedním z největších online supermarketů Košík.cz. Svou profesní kariéru začala v agentuře AMI Communications na pozici marketingové specialistky.
Působí i v akademické sféře, od roku 2018 přednáší marketingovou komunikaci se zaměřením na vedení a obchodní výsledky firmy na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde vystudovala obory mezinárodní obchod a komerční komunikace zakončené inženýrským, potažmo bakalářským titulem. Součástí spolupráce s univerzitou je soutěž Masters of Marketing, kde jsou oceňováni nejlepší studenti. Na Business Institutu v Praze získala titul MBA v oboru marketingové a mediální komunikace.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
