Marketingovou ředitelkou Alzy je Klára Blažková, řídí stočlenný tým

Klára Blažková v září vystřídala Marka Dvořáka. Chce vylepšit positioning i atributy značky.

Klára Blažková

Klára Blažková

Vedení marketingu největšího českého e-shopu Alza.cz převzala Klára Blažková. V září vystřídala Marka Dvořáka, který na pozici působil od loňského srpna a teď přešel do čela marketingového oddělení Trinity Bank. Blažková do Alzy nastoupila před šesti lety během svých studií na Vysoké škole ekonomické v Praze a prošla pozicemi od manažerky kampaní, přes ředitelku marketingové divize až po zastupující ředitelku celého oddělení a ředitelku marketingové strategie firmy.

„Procesně nastavovala tvorbu kampaní a finanční řízení oddělení, podílela se na rozvoji komunikace v Maďarsku a už několik let zaštiťuje spolupráci s výzkumnými agenturami,“ připomíná místopředseda představenstva Alzy Petr Bena. Teď Blažková řídí téměř stočlenný marketingový tým Alzy a je zodpovědná za celý marketing největšího českého e-shopu, včetně právě začínající vánoční kampaně, která začala 4. října a má postupně gradovat až do Štědrého dne. „Nyní se nacházíme ve fázi, kdy jsme se postupně dopracovali k větší práci s daty a z nich plynoucími insighty, velká práce nás ale čeká na positioningu značky, atributech značky a například i kreativní platformě,“ plánuje nová ředitelka marketingu.