Marketingovou ředitelkou Lentiama je Aneta Novosadová

Novosadová přebírá marketing po Tomáši Bártkovi, která je nově chief commercial officer.

Aneta Novosadová

Aneta Novosadová

Česká společnost Lentiamo, která se specializuje na segment péče o oči, začátkem července změnila strukturu s cílem zefektivnit komunikaci napříč odděleními a zrychlit růst. Nejvíc změna zasáhla divizi marketingu. Její vedení po Tomášovi Bártkovi přebírá Aneta Novosadová, dosavadní manažerka brandu a pricingu. Bártek se posouvá na pozici chief commercial officer a zní nově zastřešuje marketing, rozvoj trhů v jednotlivých zemích, zákaznický servis, optiky a business intelligence

Novosadová v Lentiamu pracuje tři a půl roku, předtím působila v kreativní agentuře Triad. Podílela se na přípravě tendru pro výběr kreativní agentury, která vytvořila současnou komunikační linku Když špatně vidíte, je to vidět. Později už z pozice manažerky značky měla na starost kompletní rebranding na slovenském, německém a rakouském trhu. Současně působila jako zástupkyně marketingového ředitele.

„Nyní máme sjednocenou značku Lentiamo napříč všemi 17 trhy, kde v současné chvíli působíme. Před námi je nyní práce na kontinuálním zvyšování povědomí o značce, posilování atributů značky a jednotné vizuální komunikaci,“ plánuje Novosadová v nové funkci. Roční tržby společnosti se nyní pohybují kolem 800 milionů Kč.