
Aneta Novosadová
Česká společnost Lentiamo, která se specializuje na segment péče o oči, začátkem července změnila strukturu s cílem zefektivnit komunikaci napříč odděleními a zrychlit růst. Nejvíc změna zasáhla divizi marketingu. Její vedení po Tomášovi Bártkovi přebírá Aneta Novosadová, dosavadní manažerka brandu a pricingu. Bártek se posouvá na pozici chief commercial officer a zní nově zastřešuje marketing, rozvoj trhů v jednotlivých zemích, zákaznický servis, optiky a business intelligence
Novosadová v Lentiamu pracuje tři a půl roku, předtím působila v kreativní agentuře Triad. Podílela se na přípravě tendru pro výběr kreativní agentury, která vytvořila současnou komunikační linku Když špatně vidíte, je to vidět. Později už z pozice manažerky značky měla na starost kompletní rebranding na slovenském, německém a rakouském trhu. Současně působila jako zástupkyně marketingového ředitele.
„Nyní máme sjednocenou značku Lentiamo napříč všemi 17 trhy, kde v současné chvíli působíme. Před námi je nyní práce na kontinuálním zvyšování povědomí o značce, posilování atributů značky a jednotné vizuální komunikaci,“ plánuje Novosadová v nové funkci. Roční tržby společnosti se nyní pohybují kolem 800 milionů Kč.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
