
Šimon Blecha
Mercedes-Benz Trucks ČR, importér nákladních vozů Mercedes-Benz a Fuso pro Česko a součást německého koncernu Daimler Truck, hlásí novou tvář do svého interního marketingového oddělení. Celkem tříčlenný tým posílil Šimon Blecha. Má se podílet na kompletní komunikaci a na interních i externích marketingových aktivitách firmy nejen s ohledem na probíhající přechod z dieselového programu na elektromobilitu.
Blecha přešel ze svého předešlého postu na tiskovém oddělení ministerstva financí. V minulosti tři roky zaštiťoval marketingovou komunikaci pro PlayStation v reklamní agentuře Wunderman Thompson koncernu WPP a působil také v hotelech Marriott. Vystudoval marketingovou komunikaci a PR na Univerzitě Karlově.
Marketingové oddělení vede veterán oboru David Chleboun, který v prodeji nákladních vozů Mercedes-Benz pracuje už přes 30 let. Společně s manažerem Jakubem Listíkem koordinuje také produktovou agendu firmy - jak pro import, tak vlastní retail.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
