
Šimon Blecha
Mercedes-Benz Trucks ČR, importér nákladních vozů Mercedes-Benz a Fuso pro Česko a součást německého koncernu Daimler Truck, hlásí novou tvář do svého interního marketingového oddělení. Celkem tříčlenný tým posílil Šimon Blecha. Má se podílet na kompletní komunikaci a na interních i externích marketingových aktivitách firmy nejen s ohledem na probíhající přechod z dieselového programu na elektromobilitu.
Blecha přešel ze svého předešlého postu na tiskovém oddělení ministerstva financí. V minulosti tři roky zaštiťoval marketingovou komunikaci pro PlayStation v reklamní agentuře Wunderman Thompson koncernu WPP a působil také v hotelech Marriott. Vystudoval marketingovou komunikaci a PR na Univerzitě Karlově.
Marketingové oddělení vede veterán oboru David Chleboun, který v prodeji nákladních vozů Mercedes-Benz pracuje už přes 30 let. Společně s manažerem Jakubem Listíkem koordinuje také produktovou agendu firmy - jak pro import, tak vlastní retail.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE
