Jan Dobiáš nově ve skupině AAA Auto zodpovídá za marketingovou a reklamní komunikaci v Česku, na Slovensku a v Ruské federaci. Přichází ze Slovinska, kde v posledních dvou letech ve společnosti Goodyear Dunlop Europe řídil marketing a distribuci ve 14 zemích střední a jihovýchodní Evropy. V AAA Auto má mít na starosti mimo jiné oživení tradiční značky Mototechna.
Dobiáš se marketingu věnuje dvě desítky let, začínal v reklamních agenturách Rapid a Grey Advertising, poté přešel do marketingu rychloobrátkového zboží v podnicích Mars a Philip Morris International. Následně dělal v Provident Financial, finanční skupině Atlantik a v Moravském peněžním ústavu.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
