
Radek Hudák
Na pozici marketingového ředitele knižního secondhandu Knihobot pro český i zahraniční trh nastupuje Radek Hudák. Jeho hlavním úkolem je vybudovat marketingový tým, který bude mít na starosti budování značky a tvorbu kampaní nejen v Česku, ale i zahraničí. Loni Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. Hudák přichází ze Shoptetu, kde působil posledních pět let a kde měl na starost marketing pro tři trhy a tři značky – Shoptet, Shoptet Premium a Shoptet Pay. Za sebou má také práci pro Slevomat, kde několik let vedl marketing.

Soustředí se na vlastní podcast
Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Televizi opouští s Dvořákem a Kolářem
Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Sledujte nový rozhovor
Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Věk internetových linků končí