
Radek Hudák
Na pozici marketingového ředitele knižního secondhandu Knihobot pro český i zahraniční trh nastupuje Radek Hudák. Jeho hlavním úkolem je vybudovat marketingový tým, který bude mít na starosti budování značky a tvorbu kampaní nejen v Česku, ale i zahraničí. Loni Knihobot vstoupil na Slovensko a letos expandoval do Rakouska a Německa. Hudák přichází ze Shoptetu, kde působil posledních pět let a kde měl na starost marketing pro tři trhy a tři značky – Shoptet, Shoptet Premium a Shoptet Pay. Za sebou má také práci pro Slevomat, kde několik let vedl marketing.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Rozhovor s ředitelkou Economie
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Detailní výsledky volby
Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Na webu přidá tři nové pořady