Česká Linet Group, světová trojka ve výrobě lůžek pro zdravotnictví a sociální péči, chce víc podporovat svou značku a zviditelňovat ji na klíčových světových trzích. Najala proto Vladimíra Soukupa, který předchozích šest let dělal pro Boston Consulting Group. Podílel se na integraci dvou středoevropských bank, reorganizaci největšího britského maloobchodního řetězce a spolupracoval také s Linetem.
„Mým úkolem je podpořit rozvoj společnosti především na americkém trhu, kde má největší potenciál. Proto postupně složím silný tým, který bude schopen navrhnout a řídit skutečně světovou marketingovou strategii,“ uvedl Soukup. Marketingovým ředitelem Linet Group pro segment zdravotnictví byl jmenován v září. Na starosti má i Linet Akademii, která nabízí školení a tréninky pro využití moderní zdravotnické techniky.
Než nastoupil do společnosti Boston Consulting Group, pracoval Soukup na řadě neziskových projektů například v Japonsku, Indii či Rusku. Má titul MBA z mezinárodní obchodní školy INSEAD. Magisterský titul CEMS Master in International Management získal na Vysoké škole ekonomické v Praze. Část studií absolvoval na Národní univerzitě v Singapuru.