V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Marketingovým ředitelem Novy bude Strýček

Jakub Strýček se na Novu vrací po šesti letech. Tři roky strávil v Zonky, tři roky v Mafře.

Jakub Strýček. Foto: TV Nova

Jakub Strýček. Foto: TV Nova

K 1. únoru nastoupí na nově vytvořenou pozici marketingového ředitele televize Nova Jakub Strýček. Na Novu, kde v minulosti působil jako brand manažer i jako marketingový manažer tiskové agentury Mediafax, se vrací po šesti letech. Mezitím od roku 2014 řídil marketing mediálního domu Mafra, pak v roce 2017 přešel do úvěrového startupu Zonky. Zonky a od loňska také televize Nova spadá pod skupinu PPF Petra Kellnera.

„TV Nova nastoupila cestu rychlé digitální transformace, o níž věříme, že je zárukou budoucího růstu společnosti a zejména zárukou nabídky nejlepších služeb pro všechny, kteří sledují naše seriály, zábavné show či zpravodajství,“ říkají generální ředitelé Novy Klára Brachtlová a Jan Vlček. „Svět zábavy a způsob konzumace obsahu se neustále vyvíjí. Nova vždy byla, je a chce být tím, kdo udává trendy,“ je přesvědčen Strýček.

Nově vytvořená pozice marketingového manažera na Nově de facto nahradí pozici ředitelky komunikace. Tu do loňska zastávala Lucie Melecká. Nova dnes také oznámila, že po 10 letech změnila programovou ředitelku.