
Jan Dobiáš
Do sázkové kanceláře Fortuna, řízené Davidem Vaňkem, na novou pozici head of marketing & customer service nastoupil k 17. červenci Jan Dobiáš. Bude zodpovědný za realizaci komplexní marketingové strategie a rozvoj komunikace firmy v klasických i sociálních médiích v Česku. Zároveň má řídit oddělení zákaznické péče s cílem zvýšit úroveň servisu a služeb. Dobiáš přichází z autobazarů AAA Auto, kde jako group marketing & communication director řídil a realizoval veškeré komunikační aktivity firmy v Česku, na Slovensku, v Rusku, Maďarsku a Polsku. Dřív dělal pro Goodyear Dunlop, Mars, Philip Morris či Provident Financial.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Proč se odchází z médií
Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje