“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Marketingu Intersnacku šéfuje Široký

Nový šéf marketingu Ondřej Široký přišel z Jacobs Douwe Egberts.

Ondřej Široký

Ondřej Široký

Výrobce slaných snacků a pochutin Intersnack jmenoval novým marketingovým lídrem lokálních značek pro Česko a Slovensko Ondřeje Širokého. Ten přišel ze středoevropského zastoupení Jacobs Douwe Egberts, kde působil jako category manažer pro kávovary a předtím jako senior brand manažer kávových výrobků. Na těchto pozicích restartoval značky Douwe Egberts a Tassimo v Česku a na Slovensku.

V minulosti také zakládal marketingové oddělení ve firmě 3M v divizi brusných systémů a nastavil tam novou obchodní strategii. Svou kariéru začal v Robert Bosch Group.