Na nově vytvořenou pozici marketingového manažera slevového portálu Klido.cz s důrazem na cestování (dřív Pepa.cz) nastoupil Marek Kobulský. Jeho cílem bude dokončit redesign služby, který přinese produkty v podobě pobytových balíčků all-inclusive, optimalizovat výkonnostní procesy a posílit zákaznickou analytiku. V minulosti působil jako analytics & optimization architect ve skupině Mall Group a v mateřském E-commerce Holdingu.
Kobulský zároveň plánuje posílit roli Klido.cz v komunitě. O know-how se podělí především na odborných konferencích. Partnery, kteří se chtějí podílet na inovacích českého turistického prostředí, chce přivítat v nově založeném think-tanku.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden