Digitální agentura Marketup přivítala tři nové tváře, které se věnují sociálním sítím. Pozici social media manager obsadila Jarmila Bambuchová, která má na starosti klienty Billa či Fanuc, přišla z agentury Peppermint. Michaela Mucha jako social media specialist pečuje o profily Orkla Foods, Horalek Sedita, Tatra Mléka a značky Defumoxan. Andrea Michel, taktéž na pozici social media specialist, spravuje obsah pro klienty Mila Sedita, Hamánek, Esthé či Tambi.
„Naše oddělení se rozrůstá nejen co do počtu hlav, ale i v rámci klientského portfolia. Holky se tak kromě standardní agendy práce mohou zapojit do nových tenderů a tvorby nabídek, či školení pro naše stávající klienty,“ říká head of social agentury Marketup Nicola Vavírková.

Ogilvy je na českém trhu 30 let. „Nově se zaměříme i na oblast health & wellness“
