Digitální agentura Marketup přivítala tři nové tváře, které se věnují sociálním sítím. Pozici social media manager obsadila Jarmila Bambuchová, která má na starosti klienty Billa či Fanuc, přišla z agentury Peppermint. Michaela Mucha jako social media specialist pečuje o profily Orkla Foods, Horalek Sedita, Tatra Mléka a značky Defumoxan. Andrea Michel, taktéž na pozici social media specialist, spravuje obsah pro klienty Mila Sedita, Hamánek, Esthé či Tambi.
„Naše oddělení se rozrůstá nejen co do počtu hlav, ale i v rámci klientského portfolia. Holky se tak kromě standardní agendy práce mohou zapojit do nových tenderů a tvorby nabídek, či školení pro naše stávající klienty,“ říká head of social agentury Marketup Nicola Vavírková.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
