V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

MarketUp obhájila digitální rozpočet Billy

Digitální agentura MarketUp druhý rok za sebou zvítězila ve výběrovém řízení rakouského obchodního řetězce Billa. Ten jednou ročně vypisuje tendr podle interních směrnic německé skupiny Rewe, do níž Billa spadá. Od srpna 2017 agentura zajišťuje pro Billu správu sociálních sítí Facebook a Instagram, e-mailový marketing v podobě týdenních newsletterů a obsah na blog. Od letošního července pak MarketUp převzal od jiné agentury správu ostatních aktivit digitálního marketingu. Od vyhraného tendru letos v září s MarketUp stará o kompletní digitální marketing řetězce, který zahrnuje veškeré online kampaně – bannery, display, videa, nativní reklamu a vyhledávání.