Marketup přibrala osm projektových manažerů

Digitální agentuře přibývá klientů, kvůli nim proto posiluje svůj projektový management.

Projektoví manažeři agentury Marketup

Projektoví manažeři agentury Marketup

Fullservisová digitální agentura Marketup v reakci na přírůstek klientů posiluje svůj projektový tým. Od začátku roku přibrala šest nových projektových manažerů, konkrétně Evu Pelikánovou, Filipa Zelinku, Lucii Stibůrkovou, Martina Chovance, Matěje Buďárka a Tomáše Krebse, už koncem loňska Lenku Al Akhdar Muchovou a Anežku Bočkovou.

„Počet projektů realizovaných pro stávající i nové klienty Marketup stále roste. Jen za poslední dobu jsme podepsali nové kontrakty s klienty jako ABB, Twisto, Kinstellar, Prodes či Beryko. Zároveň jsme pozváni do rekordního počtu tendrů. Proto zde vznikla potřeba navýšit naše kapacity v projektovém managementu,” říká head of project management Martin Peška, v jehož týmu všichni nově příchozí působí.

Lenka Muchová

Lenka Al Akhdar Muchová přišla po mateřské a předtím působila ve Walmarku na pozici deputy of digital & e-commerce marketing director. Pracovala také jako brand manager v Plzeňském Prazdroji či jako account manager v Young & Rubicam. V Marketupu soustředí na oblast farmacie, health & care a FMCG. Momentálně se stará o digitální komunikaci polské farmaceutické společnosti Aflofarm a vybrané brandy Orkla Foods včetně značky rybího oleje Moellers, který Marketup pomáhal před pěti lety uvést na český trh.

Tomáš Krebs

Tomáš Krebs přišel na pozici senior digital project manager & consultant. Tomáš má bohaté zkušenosti v e-commerce ve sféře B2B a B2C. Léta působil v segmentech retailu či telco, například v O2. V Marketupu je projektově zodpovědný za významné klienty T-Mobile a XXX Lutz. Současně také zastává pozici head of e-commerce v Grand Optical.

Eva Pelikánová

Eva Pelikánová přichází z mediální agentury Mediacom, kde měla na starosti digitální kampaně pro Procter & Gamble. Na pozici project & media manager pečuje o klienty Twisto, Tatra mléko, Proton Therapy Center či XXX Lutz.

Martin Chovanec

Martin Chovanec přišel z digitální agentury Advertia a na starosti má brandy Liftor, Amazfit a e-shop Unihobby.

Filip Zelinka

Filip Zelinka přichází ze zkušenostmi s projektovým managementem ze společnosti Tribiti a pracuje na projektech pro Decathlon, ABB a Pražská plynárenská.

Matěj Buďárek

Matěj Buďárek poslední dva roky pracoval v Londýně na pozici business development UK ve společnosti Sans Souci Lighting. V Marketupu pečuje o komunikaci společností Fanuc, QED a Conseq. Kromě projektového řízení řeší i new business development. Krátce po svém nástupu získal společně s Andreou Michel první místo v Young Lions v kategorii Média.

Anežka Bočková

Anežka Bočková si přináší zkušenosti s e-commerce a event managementem z AB-Jump. Podílí se na projektech u obchodního řetězce Billa a potravinářské společnosti Orkla.

Lucie Stibůrková

Lucie Stibůrková přichází z Fergo a posílí tým na klientech Bonavita, XXX Lutz, Billa.