Marketup přibrala osm projektových manažerů

Digitální agentuře přibývá klientů, kvůli nim proto posiluje svůj projektový management.

Projektoví manažeři agentury Marketup

Projektoví manažeři agentury Marketup

Fullservisová digitální agentura Marketup v reakci na přírůstek klientů posiluje svůj projektový tým. Od začátku roku přibrala šest nových projektových manažerů, konkrétně Evu Pelikánovou, Filipa Zelinku, Lucii Stibůrkovou, Martina Chovance, Matěje BuďárkaTomáše Krebse, už koncem loňska Lenku Al Akhdar MuchovouAnežku Bočkovou.

„Počet projektů realizovaných pro stávající i nové klienty Marketup stále roste. Jen za poslední dobu jsme podepsali nové kontrakty s klienty jako ABB, Twisto, Kinstellar, Prodes či Beryko. Zároveň jsme pozváni do rekordního počtu tendrů. Proto zde vznikla potřeba navýšit naše kapacity v projektovém managementu,” říká head of project management Martin Peška, v jehož týmu všichni nově příchozí působí.

Lenka Muchová

Lenka Al Akhdar Muchová přišla po mateřské a předtím působila ve Walmarku na pozici deputy of digital & e-commerce marketing director. Pracovala také jako brand manager v Plzeňském Prazdroji či jako account manager v Young & Rubicam. V Marketupu soustředí na oblast farmacie, health & care a FMCG. Momentálně se stará o digitální komunikaci polské farmaceutické společnosti Aflofarm a vybrané brandy Orkla Foods včetně značky rybího oleje Moellers, který Marketup pomáhal před pěti lety uvést na český trh.

Tomáš Krebs

Tomáš Krebs přišel na pozici senior digital project manager & consultant. Tomáš má bohaté zkušenosti v e-commerce ve sféře B2B a B2C. Léta působil v segmentech retailu či telco, například v O2. V Marketupu je projektově zodpovědný za významné klienty T-Mobile a XXX Lutz. Současně také zastává pozici head of e-commerce v Grand Optical.

Eva Pelikánová

Eva Pelikánová přichází z mediální agentury Mediacom, kde měla na starosti digitální kampaně pro Procter & Gamble. Na pozici project & media manager pečuje o klienty Twisto, Tatra mléko, Proton Therapy Center či XXX Lutz.

Martin Chovanec

Martin Chovanec přišel z digitální agentury Advertia a na starosti má brandy Liftor, Amazfit a e-shop Unihobby.

Filip Zelinka

Filip Zelinka přichází ze zkušenostmi s projektovým managementem ze společnosti Tribiti a pracuje na projektech pro Decathlon, ABB a Pražská plynárenská.

Matěj Buďárek

Matěj Buďárek poslední dva roky pracoval v Londýně na pozici business development UK ve společnosti Sans Souci Lighting. V Marketupu pečuje o komunikaci společností Fanuc, QED a Conseq. Kromě projektového řízení řeší i new business development. Krátce po svém nástupu získal společně s Andreou Michel první místo v Young Lions v kategorii Média.

Anežka Bočková

Anežka Bočková si přináší zkušenosti s e-commerce a event managementem z AB-Jump. Podílí se na projektech u obchodního řetězce Billa a potravinářské společnosti Orkla.

Lucie Stibůrková

Lucie Stibůrková přichází z Fergo a posílí tým na klientech Bonavita, XXX Lutz, Billa.