Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketup rozšiřuje kreativní tým, řídí ho Cintavý

Do týmu Tomáše Cintavého přišli Martin Müller, Jan Vacek, Kateřina Nováková, Hana Tichá.

Tomáš Cintavý

Tomáš Cintavý

Kreativní oddělení digitální agentury Marketup pracuje nově pod taktovkou Tomáše Cintavého. Cintavý v agentuře Marketup od května 2018 jako art director vedl tým grafických a motion & sound designérů. Jako creative director od března vede interní osmičlenný kreativní tým, externí spolupracovníky a zodpovídá za kreativní strategie a tvorbu pro klienty. Před příchodem do Marketup působil na různých pozicích v agenturách Ogilvy & Mather Advertures či Havas Worldwide, kde pracoval pro značky Vodafone, ČMSS, L’Oréal, Billa, Coca-Cola, MasterCard, Klier, Philips nebo Air Bank.

Kreativní tým Marketup spolupracuje s klienty napříč trhem - od potravinářství přes finanční sektor, auto-moto až po firmy z oblasti robotiky či zdravotnictví. Patří k nim Billa, pojišťovna Axa Assistance, Komerční banka, T-Mobile, I. D. C. Sedita, BMW Invelt, A3 Sport, Manhattan, XXXLutz, Jablotron, Pražská plynárenská a desítky dalších. Tým se přitom v posledních měsících rozrostl o čtyři nové lidi ze síťových agentur i ze zahraničí.

Senior copywriter Martin Müller, původní profesí novinář, strávil poslední roky částečně jako externista pro agentury nebo vydavatelství, částečně pod střechou firem jako Axa nebo Alza.cz, kde sloužil jako jeden z dvorních textařů Alzákovi. Pro samotnou agenturu Marketup kompletně otextoval její nový web.

Martin Müller

Martin Müller

Nový art director Jan Vacek působil v minulosti na téže pozici dva roky v Leo Burnett a poté pět let ve Wundermanu.

Jan Vacek

Jan Vacek

Creative strategist Kateřina Nováková do agentury přišla z Francie, kde několik let působila jako chief of brand content & digital ve společnosti Groupe Savencia.

Kateřina Nováková

Kateřina Nováková

Hana Tichá působila posledních pět let v Londýně jako projektová manažerka u společností Audio Network nebo Sega Europe. Do digitální agentury nastoupila na pozici creative project manager.

Hana Tichá

Hana Tichá

„Před pár lety jsme se rozhodli mohutně investovat do kreativního oddělení a rozšířit tak služby pro klienty v oblasti komunikační strategie značky, kreativy a produkce. Důvod je prozaický - budování brandu je pro značky klíčové a kreativní nápady jsou stále žádanějším zbožím,“ doplnil Miroslav Král, spoluzakladatel a šéf agentury Marketup.