Kreativní oddělení digitální agentury Marketup pracuje nově pod taktovkou Tomáše Cintavého. Cintavý v agentuře Marketup od května 2018 jako art director vedl tým grafických a motion & sound designérů. Jako creative director od března vede interní osmičlenný kreativní tým, externí spolupracovníky a zodpovídá za kreativní strategie a tvorbu pro klienty. Před příchodem do Marketup působil na různých pozicích v agenturách Ogilvy & Mather Advertures či Havas Worldwide, kde pracoval pro značky Vodafone, ČMSS, L’Oréal, Billa, Coca-Cola, MasterCard, Klier, Philips nebo Air Bank.
Kreativní tým Marketup spolupracuje s klienty napříč trhem - od potravinářství přes finanční sektor, auto-moto až po firmy z oblasti robotiky či zdravotnictví. Patří k nim Billa, pojišťovna Axa Assistance, Komerční banka, T-Mobile, I. D. C. Sedita, BMW Invelt, A3 Sport, Manhattan, XXXLutz, Jablotron, Pražská plynárenská a desítky dalších. Tým se přitom v posledních měsících rozrostl o čtyři nové lidi ze síťových agentur i ze zahraničí.
Senior copywriter Martin Müller, původní profesí novinář, strávil poslední roky částečně jako externista pro agentury nebo vydavatelství, částečně pod střechou firem jako Axa nebo Alza.cz, kde sloužil jako jeden z dvorních textařů Alzákovi. Pro samotnou agenturu Marketup kompletně otextoval její nový web.
Nový art director Jan Vacek působil v minulosti na téže pozici dva roky v Leo Burnett a poté pět let ve Wundermanu.
Creative strategist Kateřina Nováková do agentury přišla z Francie, kde několik let působila jako chief of brand content & digital ve společnosti Groupe Savencia.
Hana Tichá působila posledních pět let v Londýně jako projektová manažerka u společností Audio Network nebo Sega Europe. Do digitální agentury nastoupila na pozici creative project manager.
„Před pár lety jsme se rozhodli mohutně investovat do kreativního oddělení a rozšířit tak služby pro klienty v oblasti komunikační strategie značky, kreativy a produkce. Důvod je prozaický - budování brandu je pro značky klíčové a kreativní nápady jsou stále žádanějším zbožím,“ doplnil Miroslav Král, spoluzakladatel a šéf agentury Marketup.