Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketup staví datově-technologický tým

Datově-technologický tým agentury MarketUp

Datově-technologický tým agentury MarketUp

Digitální agentura Marketup se v roce, kdy si připomene 10 let existence, posouvá v oblasti datových technologií. Rozšiřuje proto oddělení Data & Technology.

Základy sekce položila agentura na sklonku léta roku 2019, kdy se k webovému analytikovi Radku Štěpánovi přidal analytik Martin Vyvadil. Nedlouho poté nastoupila do agentury na pozici data analyst také Linh Nguyen. Před koncem loňska se podařilo získat do firmy Jakuba Nikodyma, který dostal na starost rozvoj týmu a klientů.

Inovativní řešení pro klienty vymýšlí tým společně s agenturními stratégy a projektovými manažery. Na technickém provedení pak nejčastěji spolupracují s týmem kampaňových specialistů. „Díky tomu dokáže i poměrně malé oddělení realizovat velké projekty,“ uvádí spolumajitel agentury Marketup Miroslav Král. Tento rok plánujeme rozšířit tým ještě o další dva členy, a to datově orientovaného programátora a seniorního specialistu na emailing,“ doplňuje.

Radek Štěpán přestoupil do agentury Marketup téměř před třemi lety ze softwarového studia Creative Handles. Od začátku se věnoval technicky náročným projektům pro klienty jako Axa, A3 Sport, T-Mobile, Modrá pyramida. Martin Vyvadil studuje aplikovanou informatiku na VŠE a zkušenosti nabíral ve firmách Doktype, Dark Side a Avast. Linh Nguyen předtím pracovala ve firmě Adbros. Jakub Nikodym, který vstoupil do čela datově technologického týmu a také managementu agentury Marketup a stojí za vznikem nástroje Visibility Booster a hlavními inovacemi v oblasti online reportingu, kariéru začínal v digitálním marketingu, zkušenosti nabral v Allianz, Googlu a startupu Techloop.