Marketup vítězil v tendrech, zároveň rozšířil některé stávající spolupráce

Digitální fullservisová agentura rekapituluje spolupráci s klienty v uplynulém roce a letos.

Marketup

Marketup se o významné české i globální značky stará dlouhodobě ve více než 30 zemích

Digitální fullservisová agentura Marketup uspěla v roce 2022 v tendrech společností E.ON, Datart, LMC a Mailstep. Zároveň zahájila spolupráci s Palmknihy.cz, rozšířila spolupráci s retailovými řetězci GrandOptical, XXXLutz a zavádí social selling v Komerční bance. K tomu byla potvrzena další spolupráce s AXA nebo ABB.

E.ON

Centrála společnosti E.on v německém Essenu

Centrála společnosti E.on v německém Essenu

Pro dodavatele energií E.ON zajišťuje Marketup od ledna 2023 kompletní správu digitálních kampaní. Agentura zvítězila v dvoukolovém tendru, který probíhal od července do listopadu 2022 na výběr dodavatele pro dlouhodobou spolupráci. Ta zahrnuje kompletní správu výkonnostních i brandových online kampaní pro komodity elektřinu a plyn, fotovoltaiku a tepelnou techniku (platformy Google Ads, Seznam Sklik, Google Marketing Platform DV360) a dále přímé nákupy, datovou analytiku a reporting. Dosud E.ON v této oblasti spolupracoval s agenturou Acomware.  

„E.ON je druhý největší poskytovatel energií na českém trhu a jeho dlouhodobou strategií je být lídrem v šíři a kvalitě digitálních služeb. To se mu velmi daří a je bezesporu po řadu let inovační jedničkou v této oblasti mezi dalšími energetickými hráči,“ říká Miroslav Král, CEO Marketup. „E.ON hledal partnera, který má robustní know-how a zkušenosti, vyhoví jeho vysokým nárokům a dále jej posune v rozvoji digitálních služeb. Jsme nadšeni, že si E.ON v náročném výběrovém řízení zvolil naši agenturu a těšíme se na dlouhodobou spolupráci.“ 

LMC / Seduo

Pro největší českou vzdělávací online platformu Seduo, která je součástí skupiny LMC s.r.o., zajišťuje Marketup od ledna 2023 kompletní správu digitální komunikace na sociálních sítích. Zároveň přebírá brandové a výkonnostní kampaně pro weby Seduo.cz a Seduo.sk.

Datart

V druhé polovině roku 2022 zvítězil Marketup v tendru na správu YouTube kanálu společnosti Datart, největšího maloobchodní prodejce spotřební elektroniky s více než 100 prodejnami, který působí v Česku a na Slovensku. Spolupráce zahrnuje nejen tvorbu strategie a správu kanálu na YouTube, ale zejména kreativní a produkční práce spojené s tvorbou videoobsahu (od konceptu až po finální audiovizuální výstupy), využívaného pro český i slovenský kanál na YouTube. Marketup bude dále zajišťovat online kampaně na podporu těchto videí. Ve svých aktivitách navazuje na úspěšnou komunikační linku Opravdového elektrospecialisty z dílny Datartu.

GrandOptical

Téměř dvouletá spolupráce na projektech v oblasti e-commerce s GrandOptical, v obratu největší maloobchodní sítí prodejen oční optiky v Česku a na Slovensku, se od dubna 2022 rozšířila na kompletní digitální komunikaci. Marketup zvítězil ve výběrovém řízení a převzal po agentuře PHD řízení výkonnostních a brandových digitálních kampaní i komunikaci na sociálních sítích. Už v prvním roce spolupráce zajistila agentura výrazné navýšení počtu zákazníků objednaných online, což vedlo k meziročnímu růstu počtu návštěvníků i obratu společnosti.

V rámci spolupráce už proběhla tvorba kreativních konceptů završená produkcí online videospotů s potenciálem pro televizi. Spolupráce se dále rozšíří o influencer marketing na síti TikTok, který se objeví v komunikaci GrandOptical na jaře 2023.

AXA

Po třech letech úspěšné spolupráce s AXA CEE, kdy Marketup doručil na šesti trzích (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Rumunsko) meziroční růst objemu pojistných smluv na cestovní pojištění ve stovkách procent, zvítězila agentura v listopadu 2022 tendru na kompletní online komunikaci a digitální prodej pro český a slovenský trh na další období.

„AXA je lídrem na trhu online cestovního pojištění. Máme radost z pokračování naší spolupráce a těšíme na komunikaci nových typů služeb a produktů v letošním roce,“ říká Miroslav Král z Marketupu. Součástí komunikace je také velmi úspěšný influencer marketing, který na českém trhu vykázal za rok 2022 PNO 24 %, což je v porovnání s jinými influencer kampaněmi excelentní výsledek.

Palmknihy

V roce 2022 zahájila agentura spolupráci s online knihkupectvím Palmknihy.cz, které je součástí největšího českého nakladatelství Albatros Media. Vedle návrhu a kompletního zajištění produkce vánoční kampaně (od audiovizuální tvorby po brandovou kampaň) bude agentura pokračovat v rozvoji komunikační linky i v roce 2023.

XXXLutz

Dosavadní mediální práce pro klienta XXXLutz na českém a slovenském trhu se v roce 2022 rozšířila o tvorbu samostatného obsahu pro online komunikaci, postavené na vlastní kreativě včetně zajištění kompletní audiovizuální produkční činnosti. Na první počin v podobě vánoční kampaně navazuje produktová komunikace, která bude pokračovat i v roce 2023.

Komerční banka

Marketup spolupracuje už přes tři roky s Komerční bankou, která se řadí do top 3 bank na českém trhu z hlediska počtu klientů, bilanční sumy i zisku. Po rozsáhlém auditu digitálního prodeje, který proběhl na podzim 2020, a návrhů na jeho akceleraci se agentura dlouhodobě podílí na implementaci některých doporučení, zejména pak v oblasti SEO a tvorby nového obsahu webových stránek Komerční banky. Od prosince 2022 Marketup nově poskytuje konzultační služby v zavádění social sellingu v segmentu malých a středních firem.

ABB

Po dvou letech obhájila agentura v tendru správu sociálních sítí obchodní oblasti Elektrotechnika globální technologické společnosti ABB Česká republika na roky 2023 a 2024. Marketup současně zajišťuje lokálně digitální marketing a kreativní služby i pro další divize ABB – Robotika a automatizace a Pohony – už od roku 2017.

S ABB Robotika nastavila agentura v uplynulém roce brand narrative a obsahovou strategii včetně realizace prvního úspěšného B2B kreativního projektu s přesahem do PR. S projekty podobného zaměření i rozsahu, s nimiž se pro rok 2023 v celkovém komunikačním plánu už počítá, bude Marketup pokračovat i nadále.

Mailstep

Od září roku 2022 spolupracuje Marketup se společností Mailstep, lídrem na trhu v oblasti profesionálního fulfillmentu pro e-shopy ve střední a východní Evropě. Pro klienta zajišťuje B2B komunikaci, a to jak výkonnostní, tak brandové kampaně zaměřené na segment e-shopů, které řeší své skladové prostory či finishing zakázek. V současné době Marketup zastřešuje kampaně pro český a německý trh. „V minulosti jsem měl s Marketupem jen ty nejlepší zkušenosti,“ říká ke spolupráci Martin Pipek, marketingový manažer společnosti Mailstep. „Takže když jsem potřeboval parťáky, kteří se mi nově postarají o B2B segment, volba byla jasná. Proč také měnit něco, co funguje skvěle?“

Marketup je nezávislá digitální fullservisová agentura působící na českém trhu třináctým rokem. V portfoliu agentury jsou významné české i globální značky, o které se Marketup stará dlouhodobě ve více než 30 zemích. Tým Marketup podporuje sílu značek a jejich obchodní růst integrovanými službami od tvorby strategie, kreativy & produkce, mediálního plánování a komunikace až po využití pokročilých technologií a dat. Díky šíři svého záběru, konzultačnímu know-how a vysoké úrovni client servisu je agentura vyhledávaným partnerem pro klienty, kteří spoléhají na externí marketingový tým, potřebují vybudovat inhouse digitální tým, chtějí se stát lídrem v inovacích v oblasti digitální komunikace nebo chtějí realizovat digitální transformaci. Od roku 2020 je Marketup členem Asociace komunikačních agentur. Agentura byla v letech 2021 a 2022 oceněna titulem Czech Business Superbrands v oboru marketingu a reklamy, v roce 2022 získala ocenění Effie Award a v rámci Deloitte Technology Fast 50 CE byla zařazena mezi 50 nejrychleji rostoucích technologických firem v Česku. Její týmy se umísťují na předních pozicích v soutěži Young Lions. Agentura se rovněž věnuje vzdělávání klientů, odborné veřejnosti i studentů prostřednictvím konferencí, workshopů, školení nebo blogu.

Text je placenou propagací agentury Marketup