A je to tady! ČTK zveřejnila hromadné foto ze své říjnové oslavy z pražského Žofína, kde slavila svých 100 let. Najít na snímku šéfredaktora Médiáře není těžké. Najdete se taky?

Maršíkovu agenturu FleishmanHillard řídí Pavlík

Český tým FleishmanHillard

Český tým FleishmanHillard

Tržby české pobočky FleishmanHillard hlásí za loňský rok 2017 tržby 43 milionů Kč, meziročně o víc než 20 % víc. Posílil i agenturní tým, který dnes čítá přes 30 lidí. V souvislosti také s novými plány do budoucna posiluje komunikační firma své vedení. Novým výkonným ředitelem se stal Roman Pavlík, který v posledních letech z pozice obchodního ředitele zodpovídal za rozvoj nového byznysu a akvizici nových klientů. Ředitelkou klientských služeb byla jmenována Lenka Karlíková. Zúročí tak své desetileté zkušenosti s řízením nejvýznamnějších tuzemských i mezinárodních klientů napříč agenturou.

“Loňský rok byl pro nás jedním z nejúspěšnějších v dosavadní dvacetileté historii firmy. Umožnilo nám to posílit náš vlastní tým, a to jak na úrovni managementu, tak i v jednotlivých odděleních, od médií až po video produkci,” říká Radek Maršík, majitel a dlouholetý ředitel firmy, který se posouvá na pozici managing partnera zodpovědného za strategické směřování firmy, spolupráci s ostatními pobočkami v rámci sítě FleishmanHillard a Omnicom Group, inovace a rozvoj služeb.

FleishmanHillard se na českém trhu stará o komunikaci více než 30 značek. Kromě dlouholetých klientů jako EY, Nestlé, P&G, Lenovo, Mölnlycke, Sapeli nebo UniCredit Bank začala agentura loni pracovat pro Amazon, O2, Rossmann či Knihy Dobrovský.