Tržby české pobočky FleishmanHillard hlásí za loňský rok 2017 tržby 43 milionů Kč, meziročně o víc než 20 % víc. Posílil i agenturní tým, který dnes čítá přes 30 lidí. V souvislosti také s novými plány do budoucna posiluje komunikační firma své vedení. Novým výkonným ředitelem se stal Roman Pavlík, který v posledních letech z pozice obchodního ředitele zodpovídal za rozvoj nového byznysu a akvizici nových klientů. Ředitelkou klientských služeb byla jmenována Lenka Karlíková. Zúročí tak své desetileté zkušenosti s řízením nejvýznamnějších tuzemských i mezinárodních klientů napříč agenturou.
„Loňský rok byl pro nás jedním z nejúspěšnějších v dosavadní dvacetileté historii firmy. Umožnilo nám to posílit náš vlastní tým, a to jak na úrovni managementu, tak i v jednotlivých odděleních, od médií až po video produkci,“ říká Radek Maršík, majitel a dlouholetý ředitel firmy, který se posouvá na pozici managing partnera zodpovědného za strategické směřování firmy, spolupráci s ostatními pobočkami v rámci sítě FleishmanHillard a Omnicom Group, inovace a rozvoj služeb.
FleishmanHillard se na českém trhu stará o komunikaci více než 30 značek. Kromě dlouholetých klientů jako EY, Nestlé, P&G, Lenovo, Mölnlycke, Sapeli nebo UniCredit Bank začala agentura loni pracovat pro Amazon, O2, Rossmann či Knihy Dobrovský.