V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Martin Cepek přešel z Novy do Primy rozvíjet placené služby

Prima mluví o dlouhodobém budování placených služeb. Dosud v Česku provozuje televize i weby přístupné zdarma.

Martin Cepek. Foto: TV Prima

Martin Cepek. Foto: TV Prima

Ředitelem obchodního rozvoje (business developement director) televize Prima se stal Martin Cepek, dosavadní zaměstanec konkurenční skupiny CME, majitele televize Nova. Tam se staral o budování strategie placené televize v regionu střední Evropy. Předtím dělal patnáct let v placené televizi HBO, naposledy jako country manažer pro Česko a Slovensko.

„Bude zodpovědný za dlouhodobé budování a rozvoj placených služeb a nových forem šíření obsahu,“ uvedl k Cepkově nástupu Martin Konrád, generální ředitel Primy. Cepkův nástup tak může znamenat částečný obrat v obchodní strategii Primy.

Ta totiž dosud v Česku vysílá jen volně šířené kanály a na internetu razí cestu videoobsahu přístupého zdarma, osazeného reklamou. Na webu zpoplatňuje zatím malou část své produkce - konkrétně přístup k Lize mistrů či nevypípané verze pořadů šéfkuchaře Pohlreicha.