Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Martin Charvát ukazuje, jak se stát patronem dětí

Charitativní projekt na pomoc potřebným dětem bude mít dvojici spotů v České televizi.

Online charitativní projekt Patron dětí, adresně spojující potřebné děti s dárci, jde na obrazovky veřejnoprávní České televize s dvěma spoty od týmu kolem kreativce Martina Charváta. Spot Jirka a Honza na skutečném příběhu dvou kluků ukazuje, jak to celé funguje. Spot Patron dětí vysvětluje úlohu patrona - tím může být kdokoli, kdo zná dítě z příběhu - učitel, vedoucí kroužku, sociální pracovník nebo třeba rodinný přítel. Může tak potřebné dítě či rodinu přihlásit do projektu. V projektu Patron si každý dárce může přesně vybrat, kterému dítěti, na co a jakou částku daruje. Dary mohou být drobné i větší a dárce vždy ví, komu a v čem pomáhá. Celých 100 % darované částky jde potřebnému dítěti. Spot režíroval Luboš Rezler, produkce je od Stink Films.

Patron dětí

  • Klient: Patron dětí
  • Značka: Patron dětí
  • Nasazení: 15. leden - 28. února 2019
  • Mediamix: televize
  • Mediální agentura: Česká televize
  • Produkční agentura: Stink Films
  • Režie: Luboš Rezler
  • Kamera: Adam Mach
  • Kreativní ředitel a copywriter: Martin Charvát
  • Web: www.patrondeti.cz