Online charitativní projekt Patron dětí, adresně spojující potřebné děti s dárci, jde na obrazovky veřejnoprávní České televize s dvěma spoty od týmu kolem kreativce Martina Charváta. Spot Jirka a Honza na skutečném příběhu dvou kluků ukazuje, jak to celé funguje. Spot Patron dětí vysvětluje úlohu patrona - tím může být kdokoli, kdo zná dítě z příběhu - učitel, vedoucí kroužku, sociální pracovník nebo třeba rodinný přítel. Může tak potřebné dítě či rodinu přihlásit do projektu. V projektu Patron si každý dárce může přesně vybrat, kterému dítěti, na co a jakou částku daruje. Dary mohou být drobné i větší a dárce vždy ví, komu a v čem pomáhá. Celých 100 % darované částky jde potřebnému dítěti. Spot režíroval Luboš Rezler, produkce je od Stink Films.
Patron dětí
- Klient: Patron dětí
- Značka: Patron dětí
- Nasazení: 15. leden - 28. února 2019
- Mediamix: televize
- Mediální agentura: Česká televize
- Produkční agentura: Stink Films
- Režie: Luboš Rezler
- Kamera: Adam Mach
- Kreativní ředitel a copywriter: Martin Charvát
- Web: www.patrondeti.cz
Sdílejte