Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Martin Hošek založil skupinu #Klucizmarketingu

Marketér Martin Hošek založil na sociální síti LinkedIn skupinu #Klucizmarketingu. „Nemají nic proti holkám z marketingu. Jedná se o platformu, která umožní všem klukům, pánům, ale i normálním holkám (a ženám) se čas od času (tak jednou za dva měsíce) potkat a pobavit o tom, co se jim v marketingu podařilo, nepodařilo, co funguje, co nefunguje, na čem se teď dělá,“ představuje si Hošek.

Na Facebooku už čtyři roky existuje skupina #HolkyzMarketingu, spojovaná především Pavlínou Louženskou, která naposledy - měsíc a půl - působila jako ředitelka marketingu mediálního domu Czech News Center. „Cílem je propojit ženy mezi sebou. Dát jim prostor růst. Inspirovat jedna druhou. A díky tomu si zlepšit know-how i získat odvahu. Hlásit se o práci i místo u jednacího stolu. Na konferenci i uvnitř firmy,“ představuje se skupina, která momentálně čítá přes 13.200 členek a členů.

V reakci na holčičí skupinu kolem Louženské a spol. vznikla skupina #Klucizmarketingu rovněž na Facebooku, letos v únoru. Založil ji moderátor Petr Srna, skupina má ale jen něco přes 300 členů a je prakticky neaktivní, za poslední měsíc jí proběhl jediný příspěvek.