Marketér Martin Hošek založil na sociální síti LinkedIn skupinu #Klucizmarketingu. „Nemají nic proti holkám z marketingu. Jedná se o platformu, která umožní všem klukům, pánům, ale i normálním holkám (a ženám) se čas od času (tak jednou za dva měsíce) potkat a pobavit o tom, co se jim v marketingu podařilo, nepodařilo, co funguje, co nefunguje, na čem se teď dělá,“ představuje si Hošek.
Na Facebooku už čtyři roky existuje skupina #HolkyzMarketingu, spojovaná především Pavlínou Louženskou, která naposledy - měsíc a půl - působila jako ředitelka marketingu mediálního domu Czech News Center. „Cílem je propojit ženy mezi sebou. Dát jim prostor růst. Inspirovat jedna druhou. A díky tomu si zlepšit know-how i získat odvahu. Hlásit se o práci i místo u jednacího stolu. Na konferenci i uvnitř firmy,“ představuje se skupina, která momentálně čítá přes 13.200 členek a členů.
V reakci na holčičí skupinu kolem Louženské a spol. vznikla skupina #Klucizmarketingu rovněž na Facebooku, letos v únoru. Založil ji moderátor Petr Srna, skupina má ale jen něco přes 300 členů a je prakticky neaktivní, za poslední měsíc jí proběhl jediný příspěvek.